تیرداد نیوز

سیاسی و اجتماعی - سیاسی و اجتماعی
جلسه فوق العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس جمهور
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
امیدواریم رئیس جمهور به آغوش ملت بازگردد
رهبر انقلاب:
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز تاثر از حادثه برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند؛ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.
اسرائیل چیزی جز منطق زور را نمی فهمد
سردار سلامی:
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه‌زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی‌عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.
آسمان صاف و افزایش نسبی دما
هواشناسی تهران:
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۳ خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.
تعطیلی شنبه قابل پذیرش نیست
رئیس دیوان عالی کشور:
رییس دیوان عالی کشور گفت: تعطیلی شنبه با استدلال اینکه از نظر اقتصادی دچار مشکل هستیم اصلا قابل پذیرش نیست. اکثریت قاطع مردم در ایران ارتباط اقتصادی با خارج از کشور ندارند.
جزئیاتی از قطع واریزی مستمری بگیران
بهروز مروتی گفت: براساس گزارشات رسیده به کمپین معلولان و نظرسنجی کانال اخبار مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، مستمری حدود ۲۰درصد از مددجویان سازمان بهزیستی، از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها قطع شده است.
تتلو به حبس محکوم شد
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.
رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است
رئیسی:
رئیس جمهور کشورمان ارتباط بین ایران آذربایجان را فراتر از همسایگی خواند و تاکید کرد که این رابطه، ریشه در اعتقادات و باورهای دو ملت دارد.
نشست های عربی و ایران حاشیه هایی پررنگ‌ تر از متن
نشست روز پنجشنبه اعضای اتحادیه عرب در حالی در منامه برگزار شد که محور اصلی آن موضوع غزه بود و گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز از مواضع اکثریت اعضای شرکت‌کننده در نشست حمایت کردند.
پیش بینی وزش باد شدید و افزایش دما تا سه شنبه
هواشناسی تهران:
هواشناسی استان تهران آخرین پیش‌بینی ها از وضعیت جوی استان را اعلام کرد.
کوچه باغ فرهنگ و تاریخ