تیرداد نیوز

اقتصادی - اقتصادی
فقط یک هفته فرصت دارید
هشدار به مالکان مسکن مهر:
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: مالکان واحدهای مسکن مهر خالی از سکنه تنها یک هفته برای تعیین و تکلیف واحدهای خود فرصت دارند.
یارانه 300 هزار تومانی امشب واریز می شود
یارانه ۳۰۰هزارتومانی دهک‌های چهارم تا نهم ساعت ۲۴ امشب ۳۰ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
عقبگرد قیمت ها در بازار طلا و سکه در پی کاهش نرخ ارز
29 اردیبهشت 1403،
قیمت طلا و انواع سکه امروز (شنبه ۲۹ اردیبهشت) در پی افت نرخ ارز در بازار غیررسمی کاهش یافت، در حالی که بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی افزایش داشت.
جزئیات ثبت نام لاستیک دولتی اعلام شد
لاستیک دولتی یکی از کالاهایی است که بسیاری از مردم در طول سال برای دریافت آن اقدام می‌کنند و حالا شرایطی ایجاد شده که به صورت آنلاین و شبانه روزی ثبت نام صورت گیرد.
افزایش قیمت نفت پس از سه هفته
قیمت نفت برنت با ۷۱ سنت افزایش به ۸۳.۹۸ دلار در هر بشکه و قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۸۳ سنت افزایش به ۸۰.۰۶ دلار در هر بشکه رسید.
چابهار و مرکزیت در تجارت جهانی و حمل و نقل دریایی
امضای توافق ۱۰ساله ایران و هند بر سر توسعه بندر و اسکله چابهار، به نقطه عطفی در تاریخ شراکت تجاری و اقتصادی دو کشور بدل گشته است، اهمیت این توافق به حدی بود که آمریکا، هند را به تحریم تهدید کرد.
کیفیت اجرای قانون جوانی جمعیت دصد می شود
رئیس جمهور:
رئیس جمهور گفت: یکی از مسائل مهم مساله سقط جنین است که باید جلوی آن گرفته شود جز در مواردی که پزشک حاذق اعلام کند که ضرورت دارد؛ آمارهای متفاوتی از سقط جنین اعلام می‌کنند، که این آمار نگران‌کننده است.
اعتصاب بازار طلا بالاخره پایان می یابد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه واحدهای صنفی باید تا شش ماه معاملات خود را در سامانه تجارت ثبت کنند و در غیر اینصورت مهلت تمدید نمی شود، گفت: هماهنگی‌های لازم نسبت به بازگشایی واحدهای صنفی در سراسر کشور انجام شده است.
تفاهم نامه همکاری بین سازمان توان و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
در سومین روز کاری نمایشگاه بین المللی نفت تهران امضا شد؛
سازمان توسعه منابع انرژی ( توان ) و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در حاشیه سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی ، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند .
مبلغ کالا برگ الکترونیکی افزایش می یابد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آینده به تاخیر نمی‌افتد، البته امیدواریم مبلغ همان ۲۲۰ هزار تومان نباشد و بتوانیم مبلغ را افزایش دهیم.
کوچه باغ فرهنگ و تاریخ